Bye, bye Cairns, Hello Mission Beach!!! - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Bye, bye Cairns, Hello Mission Beach!!! - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Bye, bye Cairns, Hello Mission Beach!!!

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

25 Januari 2015 | Australië, Mission Beach


Zo de laatste dagen heb ik gehad in Cairns. Dinsdag heb ik een lekker relaxt dagje gehad en ben ik lekker alleen even (want af en toe even alleen zijn is ook helemaal niet erg) op pad geweest even boodschapjes gedaan lekker bij de Lagoon gelegen. Einde van de middag had ik nog afgesproken in de travel bureau om mijn laatste dingen te boeken en nu is alles rond tot einde van mijn trip. Happy, Happy, :)
S'avonds zijn we met allemaal nieuwe mensen op stap geweest.....!! Ja je moet wat hè ;)

Woensdag met een klein katertje ben ik met Carly en nog een ander meisje naar Palm Cove geweest. Wij hoorden dat dat een heel mooi strand was..... Hmmmmm NOT!!!
Even paar uurtjes geweest en toen zijn we lekker terug gegaan naar de Lagoon in Cairns. Daar hebben we lekker lang gelegen en hebben we een lesje aqua aerobics mee gedaan. Super leuk, super druk maar tof. Je hebt daar allemaal gratis lessen in en om de Lagoon.

Donderdags zijn we in alle vroegte met een Tour mee geweest genaamd Uncle Brain's. We zijn het regenwoud ingegaan, watervallen gezien en in gespeeld, Nice Nice :) super leuke trip. Allemaal gekke spelletjes ook in de bus en lekker mee zingen. Echt top dagje was het. Einde van de dag zijn we ook nog gaan kijken naar de zonsondergang.
We waren pas rond 8.00 pm thuis en was echt helemaal kapot. Dus douchen, facetimen, eten en lekker vroeg mijn bedje ingegaan.

Vrijdag was het dan zover......... Op naar de volgende stop; Mission Beach!!!
S'morgens vroeg uitgecheckt en nog even in Cairns geluncht en om 1.00 pm de Greyhound bus gepakt om naar Mission Beach te gaan.
Carly en ik reisden samen naar Mission Beach maar zitten beiden in een ander hostel. Jammer, jammer, maar ach jha..
Hier aangekomen in Absolute Backpackers was het wel even wennen. Heel klein hostel maar wel heel gezellig. Maar Mission Beach is maar klein dus niet heel veel te doen. Maar na 10dgn veel gefeest te hebben is het ook niet heel erg ;)
Ik ben meteen na aankomst een half uur later mee gegaan om wallaby's en kangoeroes te gaan kijken. Maar ik zat nog geen 2 seconden in het busje en ze sprongen overal, het zijn de mussen in Nederland alleen dan wallaby's of kangoeroes!!! :)
S'avonds ben ik hier met een Belgisch meisje naar een barretje gegaan om even een drankje te doen. En toen kwamen we terug.... Poort op slot, fuck wat moesten we doen. We hoorden een paar mensen nog buiten zitten dus toen zijn we maar als een malle gaan roepen. Ja buiten slapen vond ik ook weer zo wat met al die beesten, yaikkkkkkk!!!

Vandaag ben ik naar het centrum van Mission Beach geweest. Ik had daar met Carly afgesproken. We zijn daar gaan wandelen over het strand en daarna in een barretje wat gaan drinken. Al snel begonnen de locals tegen ons te kletsen. Om 2.15 pm zou ik worden opgehaald door het shuttle busje van het hostel. Maar waar we werden opgepikt zag ik niemand. Ik maar even gewacht maar nee hoor he -le -maal niemand!!!
Uiteindelijk kwam ik Carly tegen en die had haar busje voorbij zien komen maar die wilde niet echt stoppen, TOP dussssssss! Uiteindelijk hebben we maar een taxi gebeld want anders kwamen we nooit meer terug in het hostels.

Morgen gaan Carly & ik naar Dunk Island met de watertaxi. Heel klein eilandje, één bar en live music, ben benieuwd!!!

Nou ik ben er inmiddels geweest, WAUWWW wat een mooi eiland is dat zeg. Heel klein maar mooi. Daar hebben we rond gelopen over het strand en toen geluncht bij dat ene barretje wat er was met live music!! Om 3.30 pm kwamen ze ons weer ophalen met de watertaxi, dit keer wel echt!!! ;)
Ik ben toen nog even gaan wandelen over het strand en toen ben ik naar het hostel gegaan. Daar even nog bij het zwembad gelegen en gelezen. Ga nu zo even iets te eten maken. En dan...... Mijn backpack weer inpakken voor morgen want dan ga ik naar Magnatic Island voor 3 dgn en daar zijn ook weer de anderen allemaal die ik in Cairns heb leren kennen, gezelligheid, gezelligheid!!!

Tot snel weer lieve luitjes, XXX

  • 25 Januari 2015 - 14:54

    Margot:

    Leuk, leuk , leuk leinos!!!!
    Blijven genieten van al dat spannends en moois!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mission Beach

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6743

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: