Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

28 Januari 2015 | Australië, Magnetic Island



Ik zit nu in de bus naar Airlie Beach.... Yeahhhhh!!! De afgelopen dagen ben ik in Magnetic Island geweest.
Maandag na 4 uur in de bus ben ik hier aangekomen. Eerst moest ik de Ferry pakken want anders kwam je er niet. Toen de bus en daar was het, mijn hostel Bungalow Bay!!
Ik zat met Carly in een hutje, super schattig klein hutje. Met alle ongedierte zoals kakkerlakken, mieren, spinnen en hagedissen die je maar kan bedenken, je kreeg het er gewoon gratis bij!! ;),
Maar ook wallaby's & kangoeroes zaten er voor je hutje dus dat maakt alles goed. :)

Die middag zijn we naar het strand gelopen en hebben we heel het strand afgelopen, super mooi strand, mooi zonsondergang. En toen... Het was inmiddels 7.30 pm we hadden wel een biertje verdiend en een dinner.
Deze dag was het ook Austalië day, dus s'avond hebben we wat gedronken maar moet ook zeggen was kapot van het reizen die dag.
Ik lag in bed, serieus dacht dat ik gek werd met al die kakkerlakken om mij heen, yaikkkkk! Dus laken over mijn mond, was bang dat ze in mijn mond zouden springen én slapen maar.... Was zo moe dus die gedachten had ik maar voor 2 minuten. ;)

Volgende ochtend hadden we om 10.00 am een Koala Tour in het park waar we zaten. Het was namelijk een Wildlife park waar ik in sliep. ( ja dat had ik gemerkt die nacht ja ;) ) super leuk allemaal, nog meer beesten, een baby koala super lief allemaal.
Na de Tour zijn we naar het strand gelopen en hebben we lekker geluncht. Na de lunch hadden we echt een duik nodig dus wilde op het strand een duik nemen. Wel in een afgeschermd net want zit hier vol met dodelijke en niet dodelijk jelly and crocodiles. Maar toen dachten we huhhhh.... het is hier wel heeeel rustig, was er een krokodil in "ons" afgeschermd net gekropen. :(
Dan maar naar de pool bij het hostel, daar even lekker gehangen, ik lag nog geen 2 min en was vertrokken voor een uur, heerlijk!!!
Later die dag om 5.30 zijn we de koala and wallaby's walk gaan doen. Want overdag is het te warm ( het is hier 38 graden ) om het te doen en dan zie je ze ook niet.
Dus wij de bus gepakt en gaan wandelen.... We leerde daar een jongen kennen die daar alleen liep en die zei; gisteren was er een vriend en die heeft de koala's gezien. Nou dus Carly, ik en die jongen met volle moet gaan wandelen, zoeken en spotten maar na 2 uur gelopen te hebben geen koala of wallaby gezien, balen.....
Komen we terug, moesten we een uur gaan wachten op de bus, no way man. We zouden wel gaan lopen naar hostel was maar 20 minuten. Lopen we terug, lopen er overal wallaby's..... :)
S'avonds hadden we zelf eten gemaakt en een beetje gehangen.

Vanmorgen om 9.00 am uitgecheckt en nu zitten we in de bus voor 3,5 uur op naar Airlie Beach, whoehoehoe :) :)
Morgen voor 3 dgn op de boot voor de Whitsundays!!!

Liefs xx

  • 28 Januari 2015 - 07:15

    Hanneke:

    Jaloers!! Klinkt te gek!

  • 28 Januari 2015 - 07:19

    Hanneke:

    Sjeeeesssus zie nu pas die foto met een slang!!!
    Zou ik nooit doen... Maar mooie foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 6739

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: