Back to Baryon and Sydney!! + Future Festival.. :) - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Back to Baryon and Sydney!! + Future Festival.. :) - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Back to Baryon and Sydney!! + Future Festival.. :)

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

28 Februari 2015 | Australië, Byron Bay

Terug in Byron Bay voor een paar dagen, en dan op naar Sydney + FUTURE FESTIVAL!!! Whoop, Whoop.....

Daar waren we weer in Backpackers Inn, in Byron Bay!! We zijn die avond lekker op stap geweest want dit was de laatste avond voor mij en Renee samen. Want de dag daarna vertrok ze naar boven, de route die ik had gedaan alleen andersom.
De volgende ochtend hebben we samen ontbeten en koffie gedaan en toen hop Renee moest de bus in, daar ging ze dan..... :(

Inmiddels had Carly mij al getekst waar ik was en vertelde ik dat Renee ging weg brengen naar de busstop van de Greyhound. Ze was daar naartoe gekomen om Renee gedag te komen zeggen want die had ze inmiddels ook leren kennen.
Die dag hebben wij een beetje geshopt, gechilled en naar het strand geweest. En s'middags zijn we ook nog naar Nomads Art Hostel geweest, heel gaaf hostel wat ik had gehoord dus zijn we gaan kijken.
Daarna kwamen we bij Carly's hostel aan en daar was een nieuw meisje gekomen. Barbara, een Belgisch meisje die we leerde kennen. S'avonds zijn we met zijn 3tjes uiteten gegaan en zijn we gaan stappen.

De volgende ochtend was het mijn laatste dagje in Byron Bay :(
Ik heb die ochtend even lekker beetje uitgeslapen en toen ben ik gaan ontbijten bij een leuk tentje. Die dag hebben we met zijn 3tjes op het strand gehangen en hebben we s'avond gekookt bij Carly en Barbara in hun hostel. En toen...... Toen zijn we op stap gegaan want het was tenslotte mijn laatste avond in Byron Bay :( :( :(
Byron Bay want een mooi & gezellig dorpje aan het strand....

De volgende ochtend heb ik met die meiden koffie gedronken en toen hop de bus in voor 12,5 uur om naar Sydney te komen. Ik kwam daar s'nachts aan en ben toen het Hostel Bounch gaan zoeken en toen meteen mijn bed in gegaan was kapot!
De volgende ochtend heb ik een rondje Sydney gedaan maar het was slecht weer :(
Om 1.00 pm ben ik naar het werk van Sabine gegaan..... Ahhh dat was leuk ik kwam binnen en Sabine was zo enthousiast van; aahhh daar is ze weer!! :)
We zijn gaan lunchen en na de lunch ben ik naar Manly gegaan. Heb daar mijn spullen gedropt en heb het huis en beetje opgeruimd. Om 6.00 pm ben ik Sabine van de Ferry op gaan halen, drankje gedaan en toen ben ik terug naar huis gegaan.

Donderdags ben ik naar Sydney gegaan om met Sabine te gaan lunchen en ik heb lekker een massage daar genomen.. Verder ben ik S'middags terug naar Manly gegaan en heb ik lekker relaxt gedaan. S'avonds hebben Sabine, Adam & ik samen gegeten thuis. Lekker relaxt dagje dus.
De dag erna ben ik lekker naar Shelly Beach gegaan. Einde van de middag had ik afgesproken om te gaan borrelen op de Warf met Sabine en Carly zou naar Manly komen want die zou 2 nachten bij ons slapen. S'avonds hadden Carly & ik gekookt voor Sabine.

En toen was het ZATERDAG....... Whoop, Whoop, FUTURE FESTIVAL!!!!
Wat een top dag, Karien had mij + 1 op de free list van the Afrojack gezet, lekker lekker en ZOOO lief..... :)
Echt een top dag was het leuke mensen ontmoet, zonnetje, wodka redbull en goede Dj's o.a. Avicci, Afrojack, Martin Garrix en Sigma in een woord TOP!!!

Morgen naar Melbourne......... :)

Heel veel liefs XXX

  • 05 Maart 2015 - 12:55

    Ellen:

    Lekker hoor dikkop! Jammer dat het einde in zicht is he?! Geniet nog even! Xx

  • 05 Maart 2015 - 23:10

    Je Moeder:

    En dan........ komt aan al het goeds een eind.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6736

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: