Laatste dagen voor vertrek naar huis :( - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Laatste dagen voor vertrek naar huis :( - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Laatste dagen voor vertrek naar huis :(

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 Maart 2015 | Australië, Manly

Laatste dagen in Manly & Sydney,

De woensdag dat ik terug kwam in Manly hadden we s'avonds met vrienden van Sabine een workshop " hoe maak je healthy chocolate" was een leuk en gezellige avond.

Donderdag was een lazy day, Sabine en ik hebben ontbeten ergens in een koffietentje in Manly, ik ben naar het strand nog geweest, beetje door Manly gewandeld en Sabine geholpen met de garage op te ruimen want dat wilde ze heel graag. S'avonds hebben we met zijn 3tjes gegeten en ging iedereen optijd zijn bedje in.

Vrijdagochtend....
Sabine had mij een berichtje gestuurd dat ze aan het surfen was en als ik zin had dat ik kon komen. Dus ik loop al de berg af om naar het strand te lopen komt ze alweer terug, balen!!
Ik ben einde ochtend naar Shelly Beach gegaan en heb daar heerlijk op het strand gelegen. S'middags kreeg ik een berichtje van Renee dat ze om 4.00 pm de Ferry had. Ik ben haar gaan ophalen en hebben daarna een biertje gedaan op de Warf en hebben lekker bijgeklets over alle avonturen die we hadden meegemaakt van de afgelopen 2 weken.

S'avonds hadden Renee en ik gekookt voor Sabine en Adam risotto hadden we gemaakt. Het lievelingsrecept van Adam (even punten gescoord, die jongen heeft het ook maar zwaar gehad met heel de familie die telkens op en aan kwamen ;) )
S'avonds gingen Renee en ik een biertje drinken in the Steyne met Ewoud een jongen die ik die week daarvoor had leren kennen op Future Festival!

En toen was het mijn allerlaatste dag in Australië........ :( :( :(
Die ochtend hebben Renee en ik ontbeten in Manly, geshopt en zijn we de rest van de dag op het strand Shelly Beach geweest om onze TAN nog even goed bij te werken ;)
Opeens was het 5.30 pm en zijn we gegaan. We wilde s'avonds namelijk naar de Mardi Gras in Sydney dus zo gezegd, zo gedaan.
Super leuk om te zien zo'n gay parade, we hebben na de parade nog even een biertje gedaan met Ewoud en zijn toen met de laatste Ferry naar huis gegaan.....!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 6737

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: