Noosa Heads & Australie Zoo, Beerwah - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Noosa Heads & Australie Zoo, Beerwah - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Noosa Heads & Australie Zoo, Beerwah

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

15 Februari 2015 | Australië, Noosa Heads

Einde van de middag kwamen Renee en ik aan in Noosa, klein & beautiful stadje. We hebben even gekeken wat we allemaal wilde doen. En we dachten laten we de volgende dag naar de welbekende dierentuin van Steve Irwin gaan. Zo gezegd zo gedaan en geboekt dus!
S'avond zijn we met Carly, want die was nog in Noosa gaan eten bij een leuk & gezellig tentje. Daarna nog allemaal foto's gemaakt van een mooie boom met lampjes en naar het strand gegaan.

De volgende ochtend werden we om 7.50 opgehaald om naar de dierentuin te gaan. Jeetje wat een groot mooi opgezetten dierentuin is dat, echt super gaaf. :)
Heel veel verschillende krokodillen, hele grote schildpadden & wallabies en kangoeroes lopen er los rond, ahhhh!! En nog zoveel meer....
Er waren ook wat shows met dieren. En toen mocht ik op de foto met een koala :) :) :)
Om 3.50 pm werden we weer opgehaald om terug te rijden naar Noosa.
S'avonds even lekker gehangen en ergens gaan eten en nog een drankje gedronken in een leuk barretje.

Zaterdags heb ik een beetje uitgeslapen tot 9.00 am en hebben we een goed ontbijt gemaakt om vervolgens de National Park Walk te gaan doen. Je wandelt van het een mooie strand via mooi natuur naar het andere mooi strand. Er zaten tussendoor ook wat mooie hikes bij echt super mooi was het. Om 5.15 pm waren we pas weer terug, we waren allebei helemaal klaar ermee, zoveel gewandeld. (wel goeie training voor de 4-daagde ;))
We hebben onszelf getrakteerd op een ijsje!!!
S'avond zijn we uit eten geweest want het was tenslotte Valentijn... Daarna nog naar Nomads gegaan om te dansen en nog naar Rolling Rock geweest.

Vandaag zitten we alweer vroeg in de bus om via Brisbane naar Byron Bay gaan!!!

Liefs XXX

• 18 Februari 2015 - 19:35

Margot Je Moeder:

Heerlijk weer te lezen dat jij/ jullie het fijn hebben!
    Ik was een beetje achter geraakt met het lezen van je reisverslagen vanwege veel werken én natuurlijk carnaval; 4 dagen muziek gemaakt!
    Leuk die foto met dat koala beertje, zo wie zo leuk om je reis via de foto's ook te volgen.
    Marjolein en Renee, gewoon doorgaan met zoveel mogelijk genieten!
    Dikke kus voor beide

• 20 Februari 2015 - 10:10

Crissy:

:) Nice hoor al die diertjes <3. Enjoy girlz!