Spot X, Surfkamp Mojosurf - Reisverslag uit Woolgoolga, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Spot X, Surfkamp Mojosurf - Reisverslag uit Woolgoolga, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Spot X, Surfkamp Mojosurf

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

21 Februari 2015 | Australië, Woolgoolga

Wat zal ik er eens over vertellen.... Het waren 3 hele natte dagen, hihihihihi ;)
Donderdags kwamen we aan daar einde van de middag. We sliepen met 2 andere jongens in een zeecontainer echt grappig hoe ze dat hadden gedaan!
We hebben een rondje gelopen over het strand..... daar werden Renee & ik echt niet vrolijker van. Er lagen zóveel en grote kwallen op het strand ook de "dodelijke" blauwe kwallen. Mijn gedachten was echt; daaagggggg ga morgen echt niet surfen.

Alles werd op het kamp voor je gedaan 3 dagen lang. Er werd breakfast/ lunch/ dinner voor je gemaakt, ideaal! Op een bord stond hoe laat je je surf lessen had voor de aankomende 2 dagen. Vrijdag ochtend hadden wij die om 8.00 am en zaterdags hadden we onze les om 7.00 am, vroeggggg!!!

De eerste avond hebben we met wat mensen daar bij het kampvuur gezeten, gezellig, gezellig.
Zaterdags hadden we onze eerste les en het regende blehhhhh. Eerste legde ze uit over wanneer een breek van de golf is en over de wind dat soort dingen allemaal. Daarna moesten we op het strand nog oefenen over hoe je van liggen naar staan ging en toen hop de zee in!!!
Eerst kreeg je een paar keer hulp dat ze achter op je plank gingen liggen dat je makkelijker kon staan in verband met evenwicht. Maar daarna gewoon zelf, super leuk.
S'middags hebben we nog lekker zelf kunnen oefenen een paar uurtjes.

Eigenlijk hebben we verder niet zoveel gedaan, 2 dagen lang gesurft, gesurft & gesurft en in de regen gezeten want we zaten in de cyclone.

Nu zitten we in de bus naar Byron Bay, hopelijk is het weer daar beter...

Liefs xx