Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

04 Maart 2015 | Australië, Melbourne

Na 1x dat mijn vlucht vertraagd was en nadat 2x mijn vlucht gecanceld werd en dan uiteindelijk nog 2,5 in het vliegtuig heb moeten wachten was ik uiteindelijk met Carly om 9.00 pm in Melnourne!!! Wat eigenlijk 3.30 had moeten zijn.... :(

We moesten bij de AirPort een busje pakken, trein om vervolgens naar ons hostel te komen (die we totaal niet konden vinden in het donker en het meisje wat er werkte die niet wist hoe ze het moest uitleggen aan de telefoon) waren we er om 10.30 pm lichtelijk geïrriteerd van het lange wachten op Domestic Airport en het niet kunnen vinden van het hostel ;)
We zijn wat gaan eten en meteen ons bedje in gegaan.
Want de volgende dag zouden we er alles uithalen....
De volgende ochtend om 9.00 am uitgecheckt en naar het hostel gegaan waar ik veel goeie verhalen over had gehoord van een Nederlands meisje die ik op Spot X had leren kennen The Nunnery.
Wij daar aangekomen voor onze spullen te dumpen en zijn meteen door gegaan naar de City. We hebben daar heel de dag rond gelopen en van alles gezien van Melbourne o.a. de welbekende CREFATIE STREET, Hosier Lane.
Einde van de dag zijn we op een mooi plein gaan zitten in het zonnetje en hebben we lekker een cocktail gedronken op mijn laatste weekje Australië :(

De volgende en de laatste dag dat Carly en ik samen zouden reizen hebben we de City & Beach tour gedaan in zo'n hop off, hop on bus. Zo zie je alle highlights van Melbourne...
S'avonds wilde ik heel graag naar de welbekende Melbourne Star in Docklands. Het was een stukje uit de stad aan de haven super mooi hoge gekleurde gebouwen echt prachtig. Daarvoor zijn we gaan eten in een gezellig restaurantje fles rode wijn besteld, top. Het was tenslotte onze laatste avond samen :(
We hebben daar uren lang gezeten en alle avonturen van o.a. Fraser, Airlie Beach & alle andere gekkigheid, mooie dingen die we hebben gezien, en af en toe de "bijzonder avondjes" door besproken en terug herinnert. Super leuk en gezellig maar ook natuurlijk heel raar dat je weet dat je elkaar niet snel meer gaat zien. Terwijl je ongeveer samen 7 weken lang hebt gereisd. We leerde elkaar op dag 2 kennen in Cairns in onze room in de Gilligans en konden meteen onwijs goed met elkaar opschieten en lachen en nu was het de laatste avond, echt helemaal niet leuk...... Maar wel heel bijzonder!!! :)

De volgende ochtend was het alweer woensdag, ik werd om 10.30 am opgehaald door de shuttle en Carly ging verder met haar reis door Australie......
Om 1.00 pm (dit keer gewoon optijd) ging mijn vliegtuig en om 2.15 pm was ik in Sydney. Daar in een trein gestapt, toen Ferry en was om 3.30 alweer in het mooie Manly!! Nu was ik ook wel echt een beetje klaar met het backpacken en telkens overal maar 1 á 2 dagen zijn en uit je tas leven.... Wat ik al vaker heb gezegd; het backpack leven is zwaar ;)

Liefs XXX














Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6755

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: