Laatste weekje voor vertrek in Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Laatste weekje voor vertrek in Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Laatste weekje voor vertrek in Manly

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 Januari 2015 | Australië, Manly

Daar ben ik weer... Er is weer een weekje voorbij dus ik dacht laat ik eens een back-up doen!!!

Vorig weekend zijn we naar Palm Beach geweest. Sabine & Robert gingen fietsen en wij zijn erachter aan gegaan. Heel mooi strand en uitzicht heb je daar. We hebben daar met zijn allen geluncht en daarna de zee in gegaan..
Op de terug weg hebben we nog een stop gemaakt voor een drankje in Newport.
S'avond hebben we gezellig met zijn allen gegeten.

De rest van de week hebben we allemaal leuke dingetjes gedaan. Maandag zijn Hanneke, Robert en ik naar Sydney geweest. Hebben daar geluncht met Sabine en daarna zijn we even gaan shoppen.
Dinsdag was de laatste dag van Mam en Toon, s'middags zijn we lekker naar het strand gegaan en s'avond met zijn allen uiteten geweest, gezellig, gezellig!!!
En toen was het alweer woensdag.... Mama ging naar huis, oeff dat was natuurlijk wel even lastig Sabine die ze voorlopig niet ziet en nu bleef ik ook nog even iets langer weg!!
S'avonds hebben we een zussen-avondje ingelast en zijn we lekker sushi gaan eten.
Donderdag zijn Hanneke & ik gaan Suppen, dit hadden we als kerstcadeau van Sabine gehad.
Dit ziet er heel makkelijk uit...... Maar is toch een potje moeilijk, ik was er na een uur ook helemaal klaar mee, had meer het board van de onderkant gezien dan van bovenaf, hahahaha!!!
Maar het was toch wel zo leuk & lastig dat we het vrijdagochtend meteen weer zijn gaan doen. Toen ging het ook super goed was echt tof om te doen. (Alleen jammer dat ik bij terugkomst in het water tegen een steen aan loop, enjahoor... Teen gebroken :( maar dat mag de pret niet drukken ik zit lekker in het zonnetje aan de andere kant van de wereld!!! :)
S'middags zijn we even drankje gaan doen in Manly, het shark alarm ging af dus konden de zee niet in, grrrr toch beetje griezelig vind ik dat!!

En toen was het alweer weekend, Hanneke's feestje stond op de planning. S'morgens alle voorbereidingen gedaan voor het feestje en vanaf 13.00 kwam iedereen binnenstromen, hebben het bij Sabine & Adam in de tuin gevierd super geslaagd feestje met ongeveer 25 Nederlanders, super gezellig!!
Zondag lekker lazy sunday gehad.....

En vandaag is het mijn laatste dagje in Manly, want morgen begint het echte backpack avontuur, spannend, spannend!!
Om 13.00 vlieg ik naar Cairns en dan heb ik daar een hostel geregeld. Ik zeg tot heel snel vanuit... CAIRNS!!!

Liefs XXX

  • 12 Januari 2015 - 08:56

    Os:

    Leinos, leuk stukje en gave foto's. Vanaf morgen gaat het avontuur helemaal beginnen. maak superveel plezier!!! X Os

  • 12 Januari 2015 - 16:52

    Lot:

    Lieve Leinos, super om je verhalen te lezen! En nu bijna... gaat je echte avontuur gaat beginnen! Goede vlucht en have fun!! Cheers!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6750

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: