Daar ga ik dan, Down Under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan, Down Under - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan, Down Under

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

19 December 2014 | Nederland, Schiphol

Lieve Allemaal,

Joehoehoe...., vandaag is het dan zover, de dag waar ik zolang al naar uitgekeken heb. Mijn avontuur van 3 maanden Australie!!
Deze week had ik lekker vrij & heb ik allemaal leuke dingen gedaan met mijn lieve vriendinnen. Etentje hier, stappen daar, lunchen en gisteren stonden ze allemaal voor de deur, Suprise!!

Nu gaat het echte avontuur beginnen. Eerst gaan we naar Sabine & Adam Kerst en Oud & Nieuw vieren. Daarna pak ik een binnenlandse vlucht naar Cairns om vanuit daar de oostkust te gaan pakken om te backpacken, WAUWWW....,wat het ik daar onwijs veel zin in!!!

Ik zit nu in de auto naar Schiphol, ga even kletsen. En dan ga ik Down Under over een paar uurtjes....
Jullie horen snel van mij,

Heel veel liefs xx

• 19 December 2014 - 17:10

Oscar :

Yeahhhhhhhh, go Leinos, go Leinos!!!!! Maak superveel plezier. Gaat een supervette ervaring worden. Geniet ervan!!!!

• 20 December 2014 - 11:59

Willemijn:

Lieve Lein,
    Heeeeeel veeeeel plezier. Geniet van je tijd in Australië :-)
    X