Welkom in Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Welkom in Manly - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Welkom in Manly

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

24 December 2014 | Australië, Manly

Hi,

Daar ben ik dan weer...
Nou na dik 24 uur ben ik er dan eindelijk! Het was een prima reis, lekker film marathon gehouden. Dus helemaal prima, 2x de nacht in was wel gek maar prima.
Aangekomen om 6.50 in Sydney hebben we een busje gepakt naar Manly toe. En daar stond Sabine dan ons voor de deur op te wachten...
Ohh wat waren we allemaal blij om haar weer te zien na bijna een jaar!!

S' middags zijn we lekker gaan zwemmen en hebben we in Manly wat rond gelopen. We hadden ook nog een kerstborrel met alle buren in het appartementen complex, gezellig, gezellig! Ik werd meteen op de proef gesteld met mijn Engels ;) maar dat ging aardig goed. Zijn allemaal vriendelijke mensen die Ozzie's.
Na de borrel zijn we gezellig met zijn vijven gaan bbq'en thuis. En toen mochten we eindelijk naar bed, was helemaal gebroken ook.

De volgende dag vroeg eruit, en ben ik met mam even lekker gaan rennen en gaan trainen. Hier is alles buiten wat je nodig hebt om te trainen.
Daarna lekker een relaxt dagje gehad en s'avond heerlijk uiteten geweest.

Dinsdag's zijn we met de Ferry naar Sydney gegaan. Sabine wilde haar kantoor laten zien en daarna gaan lunchen.
Na de lunch ben ik Sydney ingegaan en ben ik gaan rondlopen, koffietje gedronken bij een take away en optijd weer terug naar Manly gegaan.
S'avonds hebben Sabine en ik een zussen "chill" avondje gehouden.

Vandaag heb ik mijn eerste surfles gehad van Sabine, spannend!!
Was bang dat het echt helemaal niks werd maar heb een paar golfjes kunnen pakken, echt helemaal te gek om te doen, morgen weer :)

Nu ga ik me omkleden want we hebben een kerst- dinner met vrienden van Sabine en Adam.

Tot snel weer, liefs xx



  • 24 December 2014 - 08:02

    Sabine (toneel :

    veeel plezier

  • 24 December 2014 - 10:52

    Oscar:

    Tof verslag Leinos. Enne...alle Ozzies zijn aardige gasten...maar dat wist je al

  • 24 December 2014 - 21:18

    Hanneke:

    surf dude!!! Stoer!!

  • 03 Januari 2015 - 12:47

    Crissy:

    NICE! Lookin good :D Enjoy jullie tijd samen! X Cris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 6752

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: