Kerstvakantie in mijn vakantie!! - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Kerstvakantie in mijn vakantie!! - Reisverslag uit Manly, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Kerstvakantie in mijn vakantie!!

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

28 December 2014 | Australië, Manly

Hi,

Inmiddels hebben we de kerstdag allang weer gehad, dus even een verslagje. Ik heb het hier zo druk dus vandaar nu pas...

Hier hebben ze alleen kerstavond en eerste kerstdag die ze vieren. Tweede kerstdag is het hier boxingday.

Kerstavond hebben we gevierd met vrienden van Sabine uit allerlei verschillend landen. Iedereen neemt wat mee en hebben daar geborreld & gegeten met zijn allen.

Eerste kerstdag zijn we naar de zus van Adam (vriend van Sabine) geweest. Zijn ouders waren er ook. Bij binnenkomst moest iedereen iets uit de tas pakken om iets wat met kerst te maken heeft op je hoofd te zette, heel grappig. Dat kennen wij natuurlijk helemaal niet. Hier vieren ze kerst sowieso heel anders, ze doen hier een uitgebreiden kerstlunch ipv dinner.
Na de kerstlunch heeft de vader van Adam ons rond gereden om allerlei mooie plekken & stranden te laten zien.
Bij terugkomst hebben we buiten gezeten en hebben we een spelletje Heads up gespeeld, woorden uitbeelden die je krijgt, super grappig....
S'avonds zijn we naar de ouders van Adam gegaan daar sliepen wij.

Volgende ochtend zijn we lekker gaan zwemmen, wandeling gemaakt super mooi. Ik liep met het gevoel van; ik ben op kerstvakantie in mijn vakantie!!!
S'avonds zijn we met heel de familie uiteten geweest bij een Thai, heerlijk, heerlijk!!!
Volgende dag zijn we even in het dorpje gaan shoppen en einde van de middag zijn we terug naar Manly gereden.
Ik had wel even genoeg sociale dingen gehad dus het was " Sisters Time" dus dat betekende; even lekker een biertje drinken samen hier op de Warf!!

Cheers, Marjolein xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 6758

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: