Rockhampton & Keppel Bay Island - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Rockhampton & Keppel Bay Island - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Rockhampton & Keppel Bay Island

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

06 Februari 2015 | Australië, Rockhampton

Daar ben ik weer.....
Carly en ik zijn 2 nachten en 2 dagen in Rockhampton geweest. We kwamen ergens in de middle off nowhere aan om 6.00 pm. Maar al snel kwam een shuttle busje ons ophalen. Na een half uurtje rijden waren we er.
Het leek wel een resort, happy :)
We kregen de sleutel van de kamer en die was mooi en groot. 4 bedden en we waren met zijn tweetjes, heerlijk!!
Die avond hebben we niet zoveel gedaan waren moe van de 7 uur in de bus en al het reizen. Hebben in de keuken wat gekookt, wasjes gedraaid en optijd het bedje in.

De volgende ochtend moesten we optijd eruit want we hadden onze Tour naar Keppel Bay Island. Dus netjes om 8.30 am waren we bij de receptie. Ze brachten ons naar de boot om daar over te kunnen steken naar het eiland. We raakten al snel met een meisje uit Engeland Jane aan de praat. We zijn heel die dag gezellig met zijn 3tjes opgetrokken. We hebben gewandeld daar, naar een mooi uitzicht punt gelopen & in de zee gezwommen, en dit x een x zonder wetsuit!!!
Tijdens het zwemmen kwam er een schildpad voorbij :)
We hebben daar lekker gelegen en toen was het eigenlijk zo de dag voorbij. We moesten de laatste boot hebben van 3.30 pm.
S'avonds regende het dus hebben even gegeten en een spelletje gespeeld speed en hebben daarna lekker op de kamer gehangen en een beetje aangerommeld.

De volgende ochtend moesten we om 10.00 am uitchecken want die nacht zouden we om 2.20 am de bus moeten hebben voor 7 uurtjes om, om 9.30 aan te komen in Rainbow Beach.
Het regende gewoon heel de ochtend, blehhhhh dat waren we niet gewend, moest gewoon een lange broek aan voor de eerste x in 6 weken!!!
S'middags zijn we naar het stadje gelopen om een koffietje te drinken en te lunchen.
Daarna terug naar het hostel. Daar wat gegeten en om 11.00 pm werden we weggebracht naar de bus voor de volgende stop naar Rainbow Beach om Fraser te doen voor 3 dagen & 2 nachten :) :) heel veel zin in!!!

Het waren 2 heerlijke dagen & nachten.....

Liefs xx

• 06 Februari 2015 - 08:47

Margot:

Dat is wat als het gaat regenen hè, lange broekene weer

• 06 Februari 2015 - 17:45

Hanneke:

Blij dat het regende! Heb je tenminste AL die kleding niet voor niks bij je!