Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marjolein Wylick - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Leinos

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 Februari 2015 | Australië, Brisbane

Daar ben ik weer vanuit Brisbane dit keer,

Ik kwam hier S'middags aan en ben toen naar het hostel gegaan. Heb mijn spullen afgegeven in het hostel en ben meteen op onderzoek gegaan. Was kapot maar zou hier maar 1,5 dag zijn dus wilde er alles uithalen. Ik opzoek naar de Lagoon zonder resultaat dus dacht prima dan lekker even het centrum in voor koffie.
Uiteindelijk was het alweer 6.30 pm en dacht ik ga lekker terug naar hostel ga douchen facetimen met Renee want die had een stop van 3 uur en dan optijd naar bed. Dus zo gezegd, zo gedaan..... Had eten gehaald en ben toen in een grote tuin gaan zitten midden in de stad. Kom ik daar aan met de gedachten even lekker alleen te zijn zit Nabil daar een jongen die in in Cairns heb leren kennen, super leuk & gezellig!! (daar ging mijn avondje alleen dus ;))
Hij heeft mij een City Tour gegeven en mij de Lagoon geshowd en de mooie views.

De volgende dag ging om 6.00 am het wekkertje, ik werd wakker met een big smile, Renee zou vandaag komen.... Whoop, whoop!!
Even lekker Nederlands kletsen, dom lullen, ik ben best grappig maar in het Engels vind ik dat toch een stuk lastiger ;)
Ik een treintje gepakt naar het Internationale AirPort en om 7.30 kwam ze hoor, yeahhhhh!! Koffie gedronken, voor een deel bijgeklets en terug het treintje in op naar het Hostel om haar spullen te droppen.

Ik heb haar de stad geshowd en zijn ergens gaan ontbijten het was tenslotte nog maar 11.00 am!! Daarna naar de Lagoon gegaan en lekker gechilled.
S'avonds hebben we gevierd dat Renee er was en hebben we gegeten bij een Sushitrein, jummmmmm, jummmmmm.
Daarna nog gefacetimed met mama en Ilse en toen hop het bedje in.

De volgende dag, vandaag dus, om 10.00 am uitgecheckt ontbeten en naar de Cityhall gegaan daar ging je een "oude" kerk in uit 1930 (niet echt oud natuurlijk want Brisbane bestaat nog niet echt lang en dit was het 2de oudste gebouw) om naar boven te gaan en over Brisbane uit te kijken.
Daarna afgesproken met Nabil om afscheid te nemen en nu zitten we in de bus naar Noosa, yeahhhhh excited, excited!!!



  • 20 Februari 2015 - 10:05

    Crissy:

    Leuk!!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Marjolein

Actief sinds 03 Dec. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 6748

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 09 Maart 2015

Australië

Landen bezocht: